Serviceleilighet WH5 - BOOKING

BOOKING AV SERVICELEILIGHET WH5

TIL INFO: Vi forbedrer rutinene for nøkkelbrikker, les informasjon vedr dette under. 
 

BOOKING

NB: Ved å booke bekrefter du at du har lest og godtatt vilkår og informasjon under!

Pris: 250,- per døgn. + oppstartsgebyr per booking: kr. 500,-

(eksempel: 1 døgn: 750,- , 2 døgn: 1000,-, 3 døgn: 1250,-)

For å holde disse lave prisene er vi avhengige av at alle tar godt vare på leilighetene og behandler dem som sitt eget hjem :)

Slik booker du: Fyll ut skjema for de dagene du ønsker og send inn. Vi behandler søknaden i løpet av 3 virkedager og forsikrer oss om at leiligheten er ledig. Du mottar bekreftelse på mailadressen du oppgir når bookingen er bekreftet.

Dette vises offentlig: "Arrangement" vises for alle. "Søknadstekst" sendes kun til styret og skal inneholde navn, mobiltelefon og ditt seksjonsnummer / leilighetsnummer.

Bookinger for denne leiligheten kan bli flyttet til serviceleiligheten i WH5. 

Fullbooket i begge leilighetene? Registrer en bookingforespørsel for å komme på venteliste. 

 

PRAKTISK / VILKÅR

 

Innsjekking: kl. 15:00 - Utsjekk: kl. 11:00

Nøkkel: De nøkkelbrikkene som er registrert til din seksjon (de vanlige blå) får tilgang til serviceleiligheten som er booket for perioden. Denne tilgangen stenges automatisk kl. 11:00 på utsjekkelsesdato. 

Avbestilling må skje så fort som mulig, helst 1 uke før leietidspunkt. Avbestilling mindre enn 3 døgn før, faktureres med kr. 500,-

Leie faktureres etterskuddsvis via OBOS. Betingelser følger OBOS' generelle vilkår for fakturering. 

Plassering:Leiligheten er i 2 etg, første dør til ventstre.

Vask: Leietager skal tilbakelevere leiligheten ryddig og i rengjort tilstand. Hvis leiligheten ikke er tilstrekkelig ryddet og rengjort, vil dette bli utført av sameiets vaskefirma på Leietagers regning (kr. 1000,-).

Røyking forbudt: Det er totalforbud mot røyking i leiligheten. Leietager vil bli fakturert for ekstra grundig utvask ved brudd på forbudet.

Avtalen anses å være inngått mellom Sameiet og Leietager når du mottar bookingbekreftelse.
Leilighetene leies ut slik de står ved overtagelse. Leieprisen er fast, og dekker løpende utgifter og kostnader. Prisen er ikke gjenstand for forhandlinger.

Leietaker plikter å behandle leiligheten med tilbørlig aktsomhet. Leietager vil bli krevd erstatning for skader eller mangler som oppstår i leiligheten som følge av uaktsomhet og feil bruk.
Sameiet står ikke erstatningsansvarlig for feil eller mangler som oppstår i leieperioden på leietagers eiendeler. 
Fraviker leietager ikke leiligheten når leietiden er ute, kan leier kastes ut uten forutgående skriftlig varsel, eller søksmål og/eller dom etter § 13 (3) i tvangsfullbyrdelsesloven

Spørsmål vedrørende leilighetene og leiebetingelser kan rettes til styret på booking@whage.no 
Sameiets vedtekter og husordensregler gjelder også i serviceleiligheter. Merk spesielt evakueringsinstruks ved brann.

Vedtekter og husordensregler


Skriv inn tegnene nedenfor
captcha
;